Perinneseura tapasi Espoon kaupunginjohtajan

Espoon perinneseuran kuusihenkinen delegaatio tapasi Espoon kaupunginjohtaja Jukka Mäkelän Gumbölen kartanossa 27.2.2018. Tapaamisessa puheenjohtaja Martti Hellström esitteli kaupunginjohtajalle perinneseuran toimintaa ja julkaisuja.

Esittelimme kaupunginjohtajalle perinneseuran Aurora-työryhmän toimintaa ja luovutimme seuraa sekä Träskändan kartanon tilannetta käsitteleviä aineistoja. Esitimme näkemyksemme, jonka mukaan Träskändan kartanon kunnostuksen käyntiinsaanti on Espoon kaupungille merkittävä ja ajankohtainen haaste. Asiasta käytiin tilaisuudessa hyvähenkinen keskustelu. Espoon perinneseura jatkaa toimintaansa Träskändan kehittämiseksi.

Jäsenet ja muut kiinnostuneet voivat allekirjoittaa kuntalaisaloitteen Träskändan kartanon kunnostamiseksi verkossa osoitteessa: www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/3045 elleivät ole sitä vielä tehneet.

Kari Koivumäki

Kommentti on suljettu.