Yhteistyötä Tapiolan Akateemisen Kirjakaupan kanssa

Tapiolan Akateemisessa Kirjakaupassa on tilaisuus tutustua perinneseuran kirjoihin ja ostaa niitä itselle tai lahjaksi. Yhteistyö Akateemisen Kirjakaupan ja Espoon perinneseuran välillä käynnistyi maaliskuussa 2017 kauppakeskus Ainoan laajennuksen avajaisten yhteydessä. Sen jälkeen olemme olleet Tapiolan myymälässä jo viisi kertaa esittelemässä kirjojamme ja toimintaamme.

Tapiolan Akateemisen Kirjakaupan myymäläpäällikkö Kirsi-Marja Wikman kertoo:
”Vuosien ajan kestänyt hyvä yhteistyömme Espoon perinneseuran kanssa jatkuu edelleen. Koronasta johtuen suositut kirjojen esittelytilaisuudet on jouduttu väliaikaisesti pitämään tauolla viime kuukausina, mutta myymälästämme löytyy laaja valikoima Espoon perinneseuran julkaisemia kirjoja.

Näinä aikoina on havaittavissa, että ihmisiä kiinnostaa oman alueensa asiat ja historia ja näistä Espoon perinneseuran kirjat tarjoavat runsaasti tietoa.”

Kommentti on suljettu.