Espoon sakraalitilat -näyttely on avattu

Espoon perinneyhdistys Aurora on tuottanut valokuvanäyttelyn Espoon sakraalitiloista. Näyttely liittyy vuoden 2007 Euroopan rakennusperintöpäiviin, joiden teemana oli Julkiset sisätilat.

Näyttely esittelee kuvin ja sanoin espoolaisia kirkkoja, kappeleita, seurakuntataloja ja muita sakraalitiloja. Esillä on valokuvia teksteineen eri aikakausilta. Kohteina on sekä rakennuksia että niiden sisätiloja ja taide-esineitä.

Image

Espoon sakraalitilat -näyttelyn on toteuttanut Kari Pohjakallion johdolla työryhmä, jossa on ollut jäseniä Espoon perinneyhdistys Aurorasta ja Espoon seurakuntien viestinnästä. Näyttely on ollut laajasti esillä eri tiloissa ja tapahtumissa vuosien 2007 ja 2008 aikana.

Espoon seurakuntayhtymä on tukenut näyttelyn tuottamista ja digitaalisen version toteuttamista.

Valokuvanäyttely on nyt avattu verkossa osoitteessa espoonaurora.net/sakraalitilanayttely

Käy sisään näyttelyyn!

< Edellinen artikkeli   Seuraava artikkeli >