Kutsu kevättapahtumaan sunnuntaina 27.5.2012

Espoon perinneyhdistys Aurora ry järjestää kevättapahtuman Espoon tuomiokirkon ympäristössä sunnuntaina 27.5.2012.

Ohjelma:

pitajantupa.png

klo 16:00 Helluntaina kirkkomaalla…

Opastettu hautausmaakierros Espoon tuomiokirkon hautausmaalla. Asiantuntijoina ja esittelijöinä toimivat Maija-Liisa Kaistila ja Tarja Rae. Osallistujia pyydetään kokoontumaan tuomiokirkon tapulin portille, josta lähdetään kierrokselle. Tuomiokirkon osoite on Kirkkopuisto 5, 02770 Espoo.

klo 17:00 …ja Pitäjäntuvalla

Kävelykierroksen päätteeksi siirrytään lähellä sijaitsevalle Pitäjäntuvalle. Kahvitarjoilun lomassa perinneyhdistyksen varapuheenjohtaja Jorma Vehmaskoski esittelee meneillään olevaa hanketta hautausmaajulkaisuksi.

JULKISTUS: Espoon seurakuntien rakennusperintöä, yhdistyksen julkaisusarjassa toukokuussa ilmestyvä odotettu teos julkistetaan. Teoksen esittelee sen kirjoittaja Kari Pohjakallio. Keskustelua.

< Edellinen artikkeli   Seuraava artikkeli >
Etusivu arrow Tiedotteet arrow Kutsu kevättapahtumaan sunnuntaina 27.5.2012