Sääntömääräisen syyskokouksen päätökset 9.11.2021

Espoon perinneseura ry:n sääntömääräinen syyskokous oli tiistaina 9.11.2021. Kokouksessa valittiin hallitus vuodeksi 2022.

Puheenjohtajana jatkaa Martti Hellström. Hallituksen jäseninä jatkavat Marjatta Kuitunen, Rainer Lahti, Tarja Rae, Esko Uotila ja Leena Yrjölä. Hallituksen uudeksi jäseneksi valittiin Nina Mäkelä.

Hallituksen asiantuntijoina toimivat Kari Forsberg, Aapo Kirvesniemi, Kari Koivumäki, Seija Lohikoski ja Heikki Sorvari. Kari Koivumäki toimii myös seuran Aurora-työryhmän puheenjohtajana. Hallituksen yhteystiedot löytyvät sivulta Yhteystiedot ja hallitus.

Toiminnantarkastajana jatkaa Asko Tuominen ja varatoiminnantarkastajana Pirjo Tuominen.

Syyskokouksessa hyväksyttiin myös vuoden 2022 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Vuoden 2022 toimintasuunnitelmassa kerrotaan ensi vuoden tapahtumista, tiedottamisesta ja muusta toiminnasta. Seuran toiminnassa korostuu erityisesti Espoo 50 vuotta kaupunkina -teema.

Kommentti on suljettu.