Jäsenet

Espoon perinneseuran jäsenmaksu on 10 euroa vuodessa. Liittyäksesi toimi seuraavasti:

• Maksa jäsenmaksu yhdistyksen tilille FI30 1802 3000 0007 96
    • Kirjoita maksun viestiin nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.
      Vaihda tarvittaessa sähköpostiosoitteen @-merkki esim. ()-merkeiksi.

Jatkossa saat perinneseuran uutiskirjeet sähköpostiisi, voit osallistua seuran kokouksiin, olla mukana seuran toiminnassa ja osallistua sen järjestämiin retkiin. Lisäksi saat mahdollisuuden itsesi kehittämiseen monipuolisten perinnetehtävien parissa. Niissä on tarjolla useita eri tehtäviä ja rooleja näyttelyjen, seminaarien ja julkaisujen ideoinnissa, tekemisessä ja organisoinnissa sekä yhteistyössä kumppanitahojemme kanssa.

Perinneseura tiedottaa tapahtumista ja toiminnastaan verkkosivujen lisäksi sähköpostitse toimitettavalla uutiskirjeellä. Jos olet jäsen etkä ole saanut sähköpostia seuran tapahtumista, lähetä sähköpostiosoitteesi osoitteeseen espoonperinne@gmail.com, niin olet jatkossa mukana sähköpostijakelussa.