Espoon perinneseura 20 vuotta – Kurkistuksia seuran toimintaan 2011-2020

Espoon perinneseura ry on 20-vuotias riippumaton ja avoin kulttuuriyhdistys, jonka jäsenmäärä on nyt 90. Seuran tarkoitus on perinne- ja kotiseututyön edistäminen, ylläpitäminen ja vaaliminen koko Espoossa.

Seuran ensimmäinen nimi oli Espoon perinneyhdistys Aurora ry. Huhtikuussa 2014 nimi vaihtui Espoon perinneseura ry:ksi. Yhdistyksen innostava ja innostunut perustaja oli laaksolahtelainen Juhani Hämeri (1937-2007).

Seura julkaisi historiikin vuonna 2010. 25-vuotishistoriikki on luvassa viiden vuoden päästä. Klikkaa tätä linkkiä ja pääset lukemaan artikkelia, jossa kurkistamme kuluneisiin kymmeneen vuoteen ja muistelemme toimintamme muutamia kohokohtia:
Kurkistuksia Espoon perinneseuran toimintaan 2011-2020

Espoo on omaleimainen, rakas kotikaupunki, jonka historiaa ja perinteitä haluamme oppia tuntemaan aina vain paremmin ja jakamaan tietojamme laajemmallekin.

Haluaisitko ehkä liittyä jäseneksi? Se on helppoa. Klikkaa linkkiä ja noudata ohjeita:

Kommentti on suljettu.