Syyskokouksen päätökset 5.11.2020

Espoon perinneseuran sääntömääräisessä syyskokouksessa torstaina 5.11.2020 valittiin hallitus vuodeksi 2021. Puheenjohtajana jatkaa Martti Hellström. Hallituksen jäseninä jatkavat Marjatta Kuitunen, Rainer Lahti, Seija Lohikoski, Tarja Rae, Heikki Sorvari, Esko Uotila ja Leena Yrjölä.

Aapo Kirvesniemi, Kari Koivumäki ja Kari Forsberg toimivat hallituksen asiantuntijoina.  Kari Koivumäki toimii myös Aurora-työryhmän puheenjohtajana. Hallituksen yhteystiedot löytyvät sivulta Yhteystiedot ja hallitus. Toiminnantarkastajana jatkaa Asko Tuominen ja varatoiminnantarkastajana Pirjo Tuominen.

Syyskokouksessa hyväksyttiin myös ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Vuoden 2021 toimintasuunnitelmassa kerrotaan ensi vuoden tapahtumista, tiedottamisesta ja muusta toiminnasta.

Kommentti on suljettu.