Kuulokuva: Sielunpaimen

Espoon perinneseura julkaisee hiihtolomaa odoteltaessa pienten koululaisten iloksi kuulokuvavideon numero 12.

Tämänkertaisen 2.32 minuuttia kestävän kuulokuvan nimi on ”Sielunpaimen”. Se kertoo talvisesta kommelluksesta pappilassa.

Pikku tarina perustuu perinneseuran syksyllä 2019 julkaisemaan Tarja Rakeen teokseen Elämää entisajan Espoossa, joka kuvailee erityisesti 1700- ja 1800-lukujen elämää pienten lasten silmin.

Kiitokset yhteistyöstä Päivänkehrän ja Postipuun koulun opettajille ja oppilaille.

Kuulokuvan kuvat on taiteillut Tarja itse ja musiikkivinjetin leikkeen alussa ja lopussa soittaa espoolainen pelimanniyhtye Leikarit.

Kaikki aikaisemmat kuulokuvat löytyvät sivulta Elämää entisajan Espoossa kuulokuvina.

Kommentti on suljettu.