Perinneseura alkaa julkaista Kuukauden teema -sarjaa

Korona-aikana etätapahtumat ja julkaiseminen verkossa on tullut yhä tärkeämmäksi osaksi kaikkien yhteisöjen ja myös perinneseuran toimintaa. Aloitamme verkkosivuillamme Kuukauden teema -sarjan, jossa julkaisemme muiden ajankohtaisten asioiden ohella artikkeleita valitusta teemasta. Kerromme pienistä ja suurista teemaan liittyvistä paikallisen historian ja tämän päivän asioista.

Kuukauden teema -sarjan aloittaa Tapiola, jolla on ollut keskeinen asema Espoon muuttumisessa maalaispitäjästä kasvavaksi kaupungiksi. Parhaillaan Tapiolassa on meneillään suuria muutoksia, jotka vaikuttavat sekä paikallisten asukkaiden elinympäristöön että koko Espoon tulevaisuuteen.

Onko sinulla jotain teemaan liittyvää kerrottavaa? Lähetä tarinasi ja valokuvasi osoitteeseen espoonperinne@gmail.com, niin voimme julkaista sen näillä sivuilla.

Perinneseura on läsnä myös sosiaalisessa mediassa. Facebook-sivulla Espoon perinneseura | Facebook kerrotaan ajankohtaisia kuulumisia ja keskustellaan niistä perinnetiedosta kiinnostuneiden kesken.

Uutuutena perinneseura on avannut Instagram-tilin osoitteessa Espoon perinneseura (@espoonperinneseura) • Instagram-kuvat ja -videot

Kommentti on suljettu.