Perinneseura jälleen mukana SyysMatin Markkinoilla 18.-19.9.2021

Tervetuloa SyysMatin Markkinoille tutustumaan Espoon perinneseuran toimintaan ja runsaaseen kirjatarjontaan. Tapahtuma järjestetään lauantaina 18.9. ja sunnuntaina 19.9.2021 klo 10 – 16 Espoon tuomiokirkonmäellä.

Viime vuonna perinneseura julkaisi kaksi kirjaa, Maatilojen Espoo ja Kummitustarinoita Espoosta, jotka ovat tarjolla markkinoilla muiden kirjojen ohella.

Tule tutustumaan ja keskustelemaan perinneseuran toiminnasta. Uudet toimijat ovat tervetulleita perinneseuraan tekemään kotiseutu- ja perinnetyötä oman kiinnostuksensa mukaisesti.

SyysMatin Markkinat on vanha perinteikäs tapahtuma, jossa paikalla on mm. eläimiä, markkinakojuja, ikoninäyttely ja ohjelmaa lapsiperheille. Mattimaijakin on tavattavissa perinneseuran teltalla kellotapulin lähettyvillä. Mattimaija ei anna nimikirjoitusta, mutta ehkä tassunjäljen🐻

Tapahtumassa noudatetaan viranomaisten antamia kokoontumisohjeita ja ajankohtaisia turvallisuusmääräyksiä.

Lisätietoa tapahtumasta: Syysmatin markkinat

Kommentti on suljettu.