Aurora Karamzinin 210-vuotisjuhla

Kari Koivumäki avasi Auroran syntymäpäiväjuhlan ja esitteli tilaisuuden esiintyjät
Mari Anthonin ja Marika Sompio-Utriaisen.

Espoon perinneseura järjesti 1.8.2018 Träskändan kartanolla Auroran syntymäpäiväjuhlan, johon osallistui noin 130 henkilöä. Oppaana toimi Mari Anthoni ja juhlaan osallistui myös näyttelijä ja monitoiminainen Marika Sampio-Utriainen, joka esitti osia Aurora-näytelmästään. Laajan historiakatsauksen ohella kuultiin suuri määrä tarinoita 1800-luvun Träskändasta ja Auroran elämästä. Kakkukahvitkin saatiin riittämään suurelle osallistujajoukolle.Perinneseuran kuusijäseninen Aurora-työryhmä jatkaa työtään Träskändan kartanon kunnostuksen käyntiinsaamiseksi ja tarkoitus on tehdä lähiaikoina uusi ehdotus Espoon kaupunginjohdolle.

Kiitämme kaikkia tilaisuuteen osallistuneita!

Kari Koivumäki
Espoon perinneseuran Aurora-työryhmän puheenjohtaja