Perinneseuran Aurora-työryhmän näkymiä alkaneelle vuodelle

Perinneseuran Aurora-työryhmä jatkaa toimintaansa lähinnä seuraavien kolmen teeman kanssa:

1. Espoon kouluille valmistamme kevään 2019 kuluessa Auroran elämäntyötä ja Träskändan kartanoa esittelevän opetusmateriaalipaketin. Aineistoa on valmistellut kolmihenkinen opettajaryhmä (Eija Koivumäki, Nina Mäkelä ja Leena Yrjölä).
  2. Järjestämme yhteistyössä Espoon kaupunginmuseon kanssa torstaina 1.8.2019 klo 18 WeeGee-talolla Tapiolassa Auroran syntymäpäivän juhlatilaisuuden, jonka kutsut ja ohjelman saatte loppukeväällä.
  3. Seuraamme jatkuvasti Träskändan kartanon tilannetta. Parhaillaan on meneillään hankekilpailutus kartanon peruskorjauksen käynnistämiseksi.

Helsingin kaupunginmuseo on julkaissut uuden 55-sivuisen kirjan Aurora Karamzin, jonka on kirjoittanut Minna Sarantola-Weiss. Kirjaa myydään mm. Hakasalmen huvilassa 14 euron hintaan.

Lisätietoja Aurora-ryhmän toiminnasta tarvittaessa Kari Koivumäeltä, p. 040 7722148 tai s-posti: kari.koivumaki@outlook.com.

Kommentti on suljettu.