Espoo 50 vuotta kaupunkina -juhlavuosi päättyi

Vuonna 2022 vietimme Espoon 50 vuotta kaupunkina -juhlavuotta. Espoon perinneseuran teemasivustolle Espoo 1972 – Espoo 50 vuotta kaupunkina tuotettiin runsaasti tietoa Espoon lähihistoriasta ja tallennettiin espoolaisten muistoja kaupunkiajalta.

Espoon perinneseura tuotti yhteistyössä Kaupunkitapahtuma Espoon kanssa historiapolun Espoo juhlii! -viikon tapahtumiin. Sivupolkuna perinneseura tuotti laajan katsauksen koulutuksen kehittymiseen Espoossa viime vuosikymmeninä.

Espoo 1972 -teeman käsittelyyn osallistuivat yhteistyössä Espoon perinneseuran kanssa muun muassa seuraavat yhdistykset: Keski-Espoo -seura, Leppävaara-seura, Lounais-Espoon Omakotiyhdistys, Mankkaa-Seura, Matinkylä-Seura, Nuuksion Siikajärven Asukasyhdistys, Nuuksio-Seura, Keski-Espoon Pienkiinteistöyhdistys, Esbo Hembygdsförening, Olari-Seura, Laajalahti ry, Tapiolan Kilta sekä lukuisat yksityishenkilöt.

Kiitos kaikille lähihistorian ja muistojen tallentamisesta ja jakamisesta Espoon juhlavuoden aikana!

Kommentti on suljettu.