Yrittävä Espoo -projekti käynnistyy

Perinneseura on käynnistämässä Yrittävä Espoo -projektin, jossa kerätään ja julkaistaan artikkeleita yrittäjyydestä ja espoolaisista yrityksistä. Perinneseura kutsuu yhteistyöhön kaupunginosayhdistykset ja muut teemasta kiinnostuneet toimijat. Yhteistyöprojektin aloituskokous on keskiviikkona 1.3. 2023 klo 18-19.

Järjestämme noin tunnin etäkokouksen, jossa esittelemme Yrittävä Espoo -projektin taustan ja tavoitteita. Esittelemme myös projektin sivuston tämänhetkistä tilannetta.

Toiveemme on, että kaupunginosayhdistykset olisivat mukana yhteistyössä tuottamassa sisältöä ja keräämässä aineistoa yrittämisestä ja yrittäjistä Espoossa eri aikoina samaan tapaan kuin viime vuonna hyvin onnistuneessa Espoo 1972 -tiedonkeruussa.

Yhteistyön tuloksia tullaan esittelemään Espoon perinneseuran tilaisuuksissa vuoden 2023 aikana. Ne jäävät talteen ja myöhempään käyttöön Yrittävä Espoo -sivustolle.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan aloituskokoukseen, ota yhteyttä Martti Hellströmiin, marttifi@gmail.com, tai Esko Uotilaan, euotila@gmail.com.

Kommentti on suljettu.