Åbergin Linja Oy vuosina 1953 – 2003
Espoolaiset linja-automuistot jatkuvat kertomuksella edelleen liikennöivän Åbergin Linja Oy:n 50 ensimmäisestä toimintavuodesta.
Artikkelin on kirjoittanut Jarmo Lindelöf ja se on alun perin julkaistu Nuuksio-lehdessä 2/2003.
