Syyskokouksen päätökset 8.11.2022

Espoon perinneseura ry:n sääntömääräinen syyskokous oli tiistaina 8.11.2021. Kokouksessa hyväksyttiin seuran toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2023. Toimintasuunnitelmassa kerrotaan ensi vuoden tapahtumista, tiedottamisesta ja muusta toiminnasta. Seuran toiminnassa korostuu erityisesti Yrittävä Espoo -teema.

Seuran puheenjohtajaksi valittiin edelleen Martti Hellström. Hallituksen jäseninä jatkavat Marjatta Kuitunen, Rainer Lahti, Nina Mäkelä, Tarja Rae, Esko Uotila ja Leena Yrjölä. Hallituksen uudeksi jäseneksi valittiin Kata Aaltonen.

Hallituksen asiantuntijoina toimivat tulevanakin vuonna Kari Forsberg, Aapo Kirvesniemi, Kari Koivumäki, Seija Lohikoski ja Heikki Sorvari. Heikki Sorvari toimii yhdistyksen rahastonhoitajana ja Kari Koivumäki jatkaa Meidän Aurora -työryhmän puheenjohtajana.

Hallituksen yhteystiedot löytyvät sivulta Yhteystiedot ja hallitus.

Toiminnantarkastajana jatkaa Asko Tuominen ja varatoiminnantarkastajana Pirjo Tuominen.

Kommentti on suljettu.