Espoo 50 vuotta kaupunkina -juhlavuosi on päättymässä

Vuonna 2022 olemme juhlineet Espoon 50 vuotta kaupunkina. Espoon perinneseuran teemasivustolle on tuotettu runsaasti tietoa Espoon lähihistoriasta ja tallennettu espoolaisten muistoja kaupunkiajalta.

Espoon perinneseura tuotti yhteistyössä Kaupunkitapahtuma Espoon kanssa historiapolun Espoo juhlii! -viikon tapahtumiin. Sivupolkuna perinneseura tuotti laajan katsauksen koulutuksen kehittymiseen Espoossa viime vuosikymmeninä.

Espoo 1972 -teeman käsittelyyn ovat Espoon perinneseuran kanssa osallistuneet muun muassa seuraavat yhdistykset: Keski-Espoo -seura, Leppävaara-seura, Lounais-Espoon Omakotiyhdistys, Mankkaa-Seura, Matinkylä-Seura, Nuuksion Siikajärven Asukasyhdistys, Nuuksio-Seura, Keski-Espoon Pienkiinteistöyhdistys, Esbo Hembygdsförening, Olari-Seura, Laajalahti ry, Tapiolan Kilta sekä lukuisat yksityishenkilöt.

Kiitos kaikille lähihistorian ja muistojen tallentamisesta ja jakamisesta Espoon juhlavuoden aikana!

Kirjoita kommentti